Axudas ás familias para material escolar CURSO 2017-2018 2017-06-21T10:45:01+00:00

Descripción do Anuncio

Dirixido a alumnado empadroado no Concello de As Pontes de: Educación Infantil (1º e 2º ciclo), Educación Primaria, Educación Secundaria Obrigatoria (ESO), bacharelato e ciclos formativos (FP).

Requisitos económicos: Que os ingresos da unidade familiar (base impoñible xeral máis base impoñible do aforro) non superen os 19.500 €, sempre que a parte de aforro da base impoñible non sexa superior a 300 € (Declaración da renda 2015).

Mais información e recollida de Solicitude e anexos: Departamento de Servizos Sociais (2º andar da Casa Dr. Dopeso).

Presentación solicitudes e documentación: no rexistro do Concello do 21 de xuño ao 10 de xullo.

MOI IMPORTANTE: Este ano, como novidade, a resolución provisional publicarase no taboleiro de edictos do Concello (calculamos que a finais de xullo), e concederase un prazo de 10 días para presentar alegacións (falta de documentación, etc), polo que nesas datas deberán estar atentos a dito taboleiro e para presentala, no rexistro do Concello.

• Información axudas material escolar: VER
  • Anexo I – solicitude: DESCARGAR